VEGA Events

Om os

Velkommen til VEGA Events teamet!  
Vores afdeling består af fire dygtige medarbejdere, der arbejder som én enhed. Her brænder vi nemlig for et fælles mål - at udnytte VEGAs smukke og ikoniske lokaler til meget mere end koncerter. Kerneværdierne for os er samarbejde, personlighed og kvalitet. Vi besidder kompetencer i alle henseender af udlejninger og events - blandt andet i form af stærke salgsevner, perfektionistisk eventkoordinering og tjek på detaljerne. Vi sørger altid for at komme helt i mål med alle arrangementer, og med os i hånden vil du opleve en høj grad af tryghed. 

Vores salgsteam består af Catrine og Victor, som oftest vil være dine første kontaktpersoner. Når kontrakten er underskrevet, vil enten Kenneth eller Katrine gå i kast med planlægning af dit arrangement og følge med det helt til dørs. Du kan stole på, at uanset hvem af os du har kontakt med, så bliver dit arrangement planlagt og udført med den højeste grad af kvalitet og detaljesans.  

Vi glæder os til at tage godt imod dig! 

 

CATRINE SOFIE LARSEN

SENIOR SALES & EVENT MANAGER

Mail: csl@vega.dk

OBS! CATRINE ER PÅ BARSEL

HENVENDELSER RETTES TIL VICTOR PAEVATALU

VICTOR PAEVATALU

SALES & EVENT MANAGER

Mail: vp@vega.dk
Tlf:
23 65 88 64

KENNETH HALLENGREN

EVENT COORDINATORR

Mail: kh@vega.dk
Tlf:
31 58 77 96

KATRINE EMILIE KAJANDER

ASSISTENT EVENT COORDINATOR

Mail: kek@vega.dk
Tlf:
31 64 05 98